Friday, December 16, 2016

Kembalikan Jari Dan Idea

Salam semua..

Hahah..Tajuk macam ala2 lagu Misha Omar gitu. Setahun sekali weh br muncul kat blog nie. Bila tgk list kekawan pun ada jugak yg dah tak berblog. Aku??sebab apa lama tinggal sebabnya aku lupa passport, lupa semualah. sedihh sungguh. Pastu aku ada create wordpress jugak tapi memikiorkan blogspot aku nie banyak kenangan godek punya godek sib baik ada balik blogspot aku nie. Anyway banyak sgt nak bercerita. Rasanya in sha allah anak3 dah besar so lehlah ngadap laptop 24jam..Hambik kau 24jam aku kasi. Ewah sambil menaip sambil backgroud ameng nyanyi lagu Romantis..ewahh. So apa ek nak citer. Tahun nie adalah tahun utk aku build up stamina. Hambik ayat build up stamina. Kau mampu??Raisya dah besar so dah tak menyusu pastu En Somi bg izin so mak apa lg trskanlah apa yg mak suka. Kalau tak dulu masuk anak 2 tahun dlm perut ada isi pastu anak no2 dua tahun pastu ada isi. So nie mmg tak plan apa2 lagi just fokus utk 2 putera n sorg puteri itu dulu. Pastu banyak benda nak share ngan korang semua apa aktiviti aku seharian, rutin workout aku, pemakanan aku, pasal business Young Living Essential Oils aku. So aku harap kau support dan tak jemu membaca nukilan jari i nie dan idea dr otak i yg pintar ini. Aku tak kata Facebook yang kata yg aku pintar 100%. hahhaha. Oklah nie permulaan i untuk start menaip balik. In Sha Allah2 doakan aku rajin yer. Nak kena rajin nie utk permulaan tahun baru 2017 yang mantop. In Sha Allah.

Gambar Selingan : Masa nie Rayyan umur 3 tahun Riyadh umur 6 bulan?Raisya mana..Raisya masa nie takder tak wujud lagi..kekekekk

Wassalam


No comments:

Esk Dah Masuk March 2017

Salam semua Ok dah alang-alang aku buka laptop meh kita update blog. Ohoiii rasanya tahun nie tahun yg sgt hectic expecially keje. Sebabny...