Wednesday, December 28, 2016

Aku Sebagai Young Living Essential Oil Independent Distributor

Salam semua,

Ok malam nie dalam hujan renyai-renyai nie..ewah mcm nak menulis cerita hantu pulak. Terus pada macamana aku boleh terjebak dengan Young Living Essential Oils.

بسم الله الرحمن الرحیم

Macamana aku leh terjebak dengan Young Living Essential Oils. Aku kenal Young Living Essential Oils melalui Fiza member ofis aku. Dia yg kenalkan aku pada Essential Oils ini. Sebab dia gunakan utk anak dia yg diagnose austism and speech delay. So bg aku, aku cuma nak Riyadh bercakap. Paling tidak pun leh ckp dia sakit kat mana klu dia cedera ke apa. Tanpa berlengah terus aku beli oil2 yg hanya fokus utk perkembangan speech Riyadh. First time aku beli oils sampai 420pv yg mana kebanyakkan oils aku beli tue adalah utk kegunaan Riyadh pastu dpt Premium Starter Kit. Start dari situ aku dengan Young Living Esseential Oils tak berpisah. Bukan saja untuk Riyadh tapi seisi keluarga leh guna,

Apa itu Premium Starter Kit Free nanti next post cerita. Post nie aku nak cerita mcmana aku leh terjebak dgn Young Living. So dengan itu secara automatik aku jadi Independent Distributor utk Young Living. Yer aku applykan utk Riyadh tak kira malam ke pagi ke aku sapu. Bukan kat Riyadh saja, Rayyan, Raisya, abah dorang termasuk aku pun guna. Setiap malam aku akan diffuse oil yg mana aku rasa perlu. Alhamdulillah Riyadh byk progressnya. Ye sambil kita berusaha kita bertawakal.  Nanti aku dickp syirik pulak, Tapi satu je sambil kita guna oils sambil kita bertawakal. berdoa apa yg kita usahakan utk orang tersayang menbuahkan hasil. Alhamdulillah semua dengan izinNYA. Dulu Riyadh tantrum, makan memilih, finger point tapi lani tak lagi, So pada korang semua klu nak tahu mengenai Young Living Essential Oils silalah jgn malu sengan nak contact aku yer. dan Young Living Essential Oils merupakan Top Brand Essential Oils tau. Walaupun ia mahal tapi berbaloi. Mahal sebabnya semua diambil dari pati2 tumbuhan.

Satu je aku pesan,.bila kita amalkan sesuatu benda/ubt ke apa ke jgn lah terus harap esk terus ok. Korang kena sabar, kena istiqomah gitu. Ok. pepahal leh contact aku klu nak tahu pasal YL punya product. Pikir mcm nie..apa2 kita buat semuanya dengan niat kerana Allah Taala.

Selamat mencuba yer.

Wassalam

Dua pic nie yg menunjukkan aku mula bergiat menggunakan Young Living Essential Oil. Aku beli sebanyak 420pv bersamaan RM2k yg mana semua oil tue yg aku nak guna kerap pastu dpt set percuma seperti pic kat atas tue..sangat berbaloii okeh. So korang pikir apa lagi. Kalau nak tahu lebih detail jgn lupa contact aku yer 0122826769

No comments:

Esk Dah Masuk March 2017

Salam semua Ok dah alang-alang aku buka laptop meh kita update blog. Ohoiii rasanya tahun nie tahun yg sgt hectic expecially keje. Sebabny...