Saturday, December 17, 2016

Cepat Betul Hari-Hari Berlalu

Salam semua..

Sekarang nie rasa cepat betul kan hari bergerak. Nie pun dah nak masuk hujung tahun 2016. Pejam celik nanti kang lelama tak perasan ada cucu. Hambik terus cucu bukan anak3 kawin ke tambah anak no. 4 ke..ehh tetiba. Jadinya igtkan tiap2 hari nak menaip tapi rasanya tak tercapai lagi. Ihiks..

Oklah kita bercerita apa aku buat arinie. Seperti biasa every Saturday Riyadh ada Occupational Theraphy and Speech Theraphy. Memandangkan Teacher Liya dalam pantang so setiap ari sabtu Riyadh akan attend Occupational Theraphy sampai bulan 12. Nanti masuk awal thn Teacher Liya dah start bertugas. So tadi pagi kelas Riyadh start kul 10.00am. So sambil menunggu Riyadh, aku, Rayyan and Raisya tunggulah dalam kereta or pergilah lepak mamak. Abis class Riyadh aku singgah kat area Uniten tue yg byk jual makanan tue. Beli rojak kau..teringin (arinie aku cheatday..kikiki dahlah esk ada photoshot..lantokkk..hahaha). Sampai rumah nampak karper tersidai. Mesti abah 3R dah balik. Buka pintu wahhh lega mata mak sebab umah dah berkemas. Tq sayang..ewahh..sayang kau. Tapi mmg somi aku mmg rajin, Senang ckp ringan tulang. Arinie jugak dia ada annual dinner..huhuh. Dulu masa sebelum kahwin boleh je aku join. Pastu masa anak sorg pun boleh, Tapi bila masuk anak 3 takleh lak.. huhuh. Takpelah aku pun tak kisah.

Esk lak program aku drai pagi sampai petang. Pagi ada Young Living Essential Oils punya program sampai petang, tapi dalam kul 2@3 aku kena balik sebab kul 4.30 ada photoshot utk Primanoda Fitness pulak. yg nie dah lama dah sejak join program Ada. Tapi utk Young Living kena pergi jugak sayang hoiii tak pergi. Nanti harap korang support aku yer. Kalau korang nak visit page pasal Young Living Essential Oils aku korang leh visit My Precious Assets Young Living Essential Oil . Nanti aku citer okeh.

Oklah beransur dulu okeh. Anak3 dah panggil. Wasalamm

Gambar selingan : Semalam post gambar heels utk photoshot es, tetiba Puan Hasinah my ex boss pm and ckp nak bg heels dia kat aku. Apa lagi mak sukalah..tebalkan muka ckp nak.. hihih

Wassalam

No comments:

Esk Dah Masuk March 2017

Salam semua Ok dah alang-alang aku buka laptop meh kita update blog. Ohoiii rasanya tahun nie tahun yg sgt hectic expecially keje. Sebabny...