Tuesday, January 6, 2015

6 JANUARY 2015

HAHHHA..ok...dah 6 jan 2015..lama weh ckp nak update tak update2. kesian kat Riyadh ngan Raisya tak banyak citer ummi kat dia..tapi in sha allah ummi igt ok.. ada tulis kat buku perkembangan awak berdua. Apa kes update blog pagi buta nie yg tak buta sgt..sebabnya boss aku ngah meroyan kat dalam bilik so nak ilangkan stress aku baik aku update blog aku nie. Azam 2015..ye ke?hahahha..in sha allah..Dah add app blog kat dalam hengpong so lehlah update guna hengpong jugak. so ini mukadimah dia dulu..so nanti esok2 aku citer okeh..nak layan cerita boss pulak yg stress wat pms..hahahhaha
Rayyan and Riyadh..gambar lama..hihih..

oklah sambung layan citer sedih boss..kat dalam bilik...

wassalam

1 comment:

Syahida said...

selamat tahun baru (walaupun da masuk hari ke6) hehe

comel budak berdua tu..alhamdulillah..

salam ukhwah :)

Esk Dah Masuk March 2017

Salam semua Ok dah alang-alang aku buka laptop meh kita update blog. Ohoiii rasanya tahun nie tahun yg sgt hectic expecially keje. Sebabny...