Thursday, February 23, 2012

Rasa bersalahhhhh....aaahhhhhgggggggg

Arinie mood swing..rasa bersalah pada Rayyan..alkisahnya pagi tadi antar Rayyan p school..tetiba pas Salam nangis lak tak mau masuk school..mak mulalah nak hangin kan..tp cool dulu..teacher Aini pujuk pun taknak..last sekali aku cium pipi dahi is trs masuk kete..masa nie dah slow suara dia..so dlm kete duk pklah knp Rayyan ngis..br teringat psl smlm...alkisahnya..Smlm tanya dia ummi : how ur day, rayyan : good, ummi : what r u doing rayyan : baca book, sing, baca doa.. Ummi : ok bilang no 1 to 10..Oklah duk bilang2 tp dia lupa seven n eight..banyak kali Tanya kejap igt Knp tak..mak mulalah hangin..so sampai umah aku ckp no more games..baju sekolah ummi nak buang..rayyan ckp no ummi..no ummi..abg nak p school...pastu aku diam jer...mayb letih kot...mlm tue p Kedai ngan abah, abah Balik abah dia ckp kat aku, rayyan ngadu kat abah dia..huhuhuhuh. Terasa sgt ngan ummi gamaknya...huhuhuh..menyesallllll...rasa bersalah...I'm not perfect ummi...to rayyan, from bottom of my heart, I'm sorry. I promise never do it agin...ummi luv u......you are the super duper good son to ummi and abah...luv you Rayyan...huhuhuhuhu...waaaa

No comments:

Esk Dah Masuk March 2017

Salam semua Ok dah alang-alang aku buka laptop meh kita update blog. Ohoiii rasanya tahun nie tahun yg sgt hectic expecially keje. Sebabny...