Thursday, August 6, 2009

1st Tym..

Hahahha..gatai sesaje nak tunjuk yang aku beli blusher baru..hahahahhaha..nielah kali pertama aku interprem barang makeup..hahhahaha..selama nie aku belasah aje...sebab smlm p gurdian hubby nak beli istant hand sanitizer yang dettol punya kat umah dah abis..so aku pun ambil peluang p kat maybelinne nyer barang..cam berkenan jer kat blusher maybelinne nie so di tolak kiri aku ambiklah..sebab yang aku selalu pakai dah nak habis. Masa hubby nak bayar aku terus letak..so hubbylah yg bayar..hehehhehe..jimat2..terus terang aku br nak try pakai maybeline punya blusher coz before nie aku just pakai yang silky ngan body shop punya..lagi satu aku berkenan betui ngan eyeliner baru yang maybeline punya..mmg peberet weii eyeliner nie......tp aku tak beli lagi..nantilah tgu aku akan beli jugak...waahhhhh..tapi tak th lah bila kan..hahahha

tapikan sebenarnya aku ngah buhsan nie..tension..keje ada tp boss nak suh sign document yang berlambak nie...huhhh....

8 comments:

Mrs. Simplicity said...

WAH, MEK LEEN LEPAS NI GI DEPARTMENT COSMETICS JE LA EK KALO MASUK SHOPPING COMPLEX. AKU NYE MAKE UP DA NAK EXPIRED GAKNYE SEBAB JARANG PAKAI. PAKAI BILA KUA DGN LAKI AKU JE, SEJAK ADE NIA NI, TAK SEMPAT NAK BER MAKE UP2.

Mimy Hamid said...

lin baper harga eyeliner baru maybeline tu..sbb MAC pn mmg ada cam gitu..RM70 tu

Elyn Sani said...

hiks mekap lain mane??? meh la share....

MeL said...

ok xblusher tu? nk try jgk..suka maybeline lipstick ;)

azianierdawati said...

hoialong, lm x update blog ke k an masih tidur? hahaha

waa blusher baru mehhh

ummuabdullahsyaakir said...

Salam kak..eem beli make up baru ye?Mesti mahal kan?

ummuabdullahsyaakir said...

Salam kak..eem beli make up baru ye?Mesti mahal kan?

liyarasyid said...

long ...rindu dgn ko...sejak keje baru ni ko dh lupakan aku....
ape kabo la ko...
aku tgk ko dh xym...ko install skype la...
donlod dr internet pon boleh...

Esk Dah Masuk March 2017

Salam semua Ok dah alang-alang aku buka laptop meh kita update blog. Ohoiii rasanya tahun nie tahun yg sgt hectic expecially keje. Sebabny...